Logga inAnvändarnamnLösenord
Logga in mig automatiskt    
Bli medlem
Bli medlem
Logga in för att läsa dina meddelanden
Logga in för att läsa dina meddelanden
Forumindex » Webbdesign och utveckling

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
Duktig webbdesigner sökes!
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  

Författare Meddelande
husmor
Nykomling

InläggSkrivet: Wed Jan 21, 2009 5:59 pm    Rubrik: Duktig webbdesigner sökes! Svara med citat

Hej!

Jag har ett litet problem, det är nämligen så att vi är två stycken som tänkte starta & driva en humorsajt, vi har tonvis med roliga ideér till sajten, men problemet är att ingen utav oss har några erfarenheter av webbdesign, så vi söker alltså någon som kan detta mycket väl och är villig att hjälpa oss att designa en hel hemsida åt oss - och eftersom vi är så okloka så skulle det vara ytterst lämpligt om allt var rätt enkelt uppbyggd så att vi kan redigera sidan och lägga in saker på ett enkelt sätt. (eftersom den ska uppdateras varje dag).

Det är också så att vi tänkte ha ett par stycken som bloggar på våran sida & jag har läst att det är rätt så svårt att lägga in bloggar på samma sida, t.ex under en flik "BLOGG" så håller man musen över fliken så rullas det ner rutor med länkar till olika bloggar så vi har på sidan.

Vi vill ju så klart inte att alla bloggare ska kunna redigera hela sidan, utan bara sin egna blogg.

Om du känner att du har tid och lust för att utföra det här projektet med oss så skulle det uppskattas väldigt mycket.

Om jag var otydlig så fråga gärna.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Thomas
Medlem

InläggSkrivet: Thu Jan 22, 2009 11:02 pm    Rubrik: Svara med citat

Hej,

Jag skulle ha skippat hela blogg-idén och istället erbjudit 5-10 000kr för någon fattig student att ordna en site åt er baserat på ett CMS som t.ex. http://www.joomla.org/.

Annars är det en väldigt, väldigt stor tjänst att be någon man inte känner om Wink

En enkel hemläxa, försök att vara mer specifik om exakt vad ni har tänkt er. T.ex. rita bilder med exempel på de olika typerna av sidor som ni har tänkt er. Kanske har någon här en site som liknar den ni tänkt er och kan låta er använda en kopia av den!
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande

Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex » Webbdesign och utveckling Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Slumpade medlemslänkar

Tillbaka till guiderna: Webbdesign
    w3c.org | 456bereastreet.com | PHP.net | MySQL.com